Retourbeleid

Bij Jade Official willen we niets liever dan dat jij tevreden bent met je aankoop. Toch kan het gebeuren dat een product niet helemaal is wat je ervan had verwacht. Geen zorgen, we maken het retourneren graag eenvoudig en duidelijk.

We helpen je persoonlijk

Wil je een product retourneren? Neem dan eerst contact op met ons klantenservice team via

hey@jadeofficial.nl. We helpen je graag verder en zorgen dat je precies weet wat je kunt doen. Samen kijken we naar de beste oplossing, of dat nu een retour is, een omruiling of iets anders.

Bedenktijd & retourtermijn

We willen dat je écht tevreden bent met je aankoop. Daarom krijg je bij ons extra ruim de tijd om te beslissen: je hebt 60 dagen na ontvangst om een product aan ons terug te sturen. Zo kun je in alle rust bepalen of het helemaal bij je past.

Wat kan ik retourneren?

Je kunt producten retourneren als:

  • Ze ongebruikt zijn en in originele, onbeschadigde verpakking zitten.

  • De verpakking niet is geopend bij producten die onder hygiëneregels vallen (zoals hairstylingtools of haarproducten).

Gebruikte of geopende hairstyling producten kunnen we helaas niet retour nemen, tenzij er sprake is van een defect. In dat geval zoeken we uiteraard samen naar een passende oplossing.

Terugbetaling

Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Heb je bij je bestelling verzendkosten betaald? Ook die krijg je terug bij een volledige retour.

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij we een fout hebben gemaakt of er sprake is van een defect.

Hoe werkt het?

  1. Neem contact met ons op via

    hey@jadeofficial.nl

    . We sturen je dan alle benodigde informatie en een retourformulier.

  2. Verpak je bestelling zorgvuldig en voeg het ingevulde retourformulier toe.

  3. Stuur je pakket terug naar het retouradres dat we je geven.

Retouradres:

Jade Official

Tichelkuilen 218

7206BN Zutphen

Bewaar altijd je verzendbewijs totdat je van ons hoort dat je retour is verwerkt.

Defect of verkeerd geleverd?

Is je product beschadigd of heb je iets anders ontvangen dan je hebt besteld? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, liefst binnen 48 uur na ontvangst. We zorgen er dan direct voor dat je alsnog krijgt wat je hebt besteld, zonder extra kosten.

Heb je nog verdere vragen?

We zijn er om je te helpen. Heb je vragen over retourneren of iets anders? Stuur gerust een e-mail naar

hey@jadeofficial.nl, dan komen we snel bij je terug.

Bij Jade Official geloven we in eerlijke service en heldere afspraken. Dus als iets niet helemaal goed voelt, kun je op ons rekenen — ook ná je bestelling.